نحوه مرجوع کالا در دیجی آل ور:

logo-digiallver100

شما می توانید پس از دریافت کالای سفارش داده خود آن را بررسی نموده و با مرور شرایط مرجوعی کالا اقدام به مرجوع کالا ی خود نمایید.

۱- درمرحله اول از طریق حساب کاربری خود اقدام به ثبت مرجوع کالا با ذکر دلایل مورد نظر که مورد تایید دیجی آل ور  بوده و یا تماس با پشتیبانی دیجی آل ور اقدامات لازم را اعلام نمایید .

۲- شما باید تاریخ وساعت حضور پیک دیجی آل ور را جهت بردن کالای مرجوعی مشخص نماییدو با حضور پیک دیجی آل ور در تاریخ و ساعت مشخص شده کالای مرجوع شده را به ایشان تحویل دهید .

۳- دیجی آل ور طی ۷۲ ساعت اقدام به تسویه و پرداخت مبلغ کالا به همان حسابی که شما ازآن پرداخت انجام داده اید را خواهد نمود.

شرایط لازم جهت مرجوع نمودن کالا :

۱- عدم سلامت فیزیکی کالای دریافتی (معیوب بودن ، شکستگی، ……….)

۲- عدم تناسب کالای سفارش داده شده باکالای دریافتی ازنظر رنگ یا سایر مشخصات فنی کالا

۳- عدم تناسب کالای سفارش داده شده با اصالت کالای سفارش داده شده

۴- مغایرت کامل کالای سفارش داده شده با کالای دریافت شده

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا :

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا عبارت است ازکالای نمایش داده شده کاملا سالم بوده وشکستگی یا هر عیب فیزیکی دیگری نداشته باشد ،  دربسته بندی کاملا سالم قرار داده شده باشد و دقیقا همان محصولی باشد که درعنوان محصول وتصا ویر محصول با برند معرفی شده مطابقت داشته باشد.

ضمانت ۷ روز بازگشت کالا :

کالاهای خریداری شده از دیجی آل ور دارای ۷روز ضمانت بازگشت کالا  بوده و مشتری می تواند درصورتی که کالای خریداری شده درطول ۷ روز دچار مشکل فنی و کارکرد شد ، به شرطی که صدمه ای فیزیکی یا غیر فیزیکی ازجانب مشتری به کالا وارد نشده باشد آن را به دیجی آل ور مرجوع نموده و پس از ۷۲ ساعت مبلغ پرداختی بابت آن کالا را از طریق واریز به حساب دریافت نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *